Centrum Medyczne

Usługi NFZ

Bezpłatnie w ramach kontraktu z NFZ

Zapoznaj się z zakresem usług świadczonych przez nasze Centrum Medyczne w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia.

Świadczenia w Dziale Opieki Ambulatoryjnej Centrum Medycznego Ujastek

Szanowny Pacjencie,

Informujemy uprzejmie, iż w Centrum Medycznym Ujastek realizujemy konsultacje osobiste oraz teleporady. Podczas rejestracji na konsultację ustalona będzie z Państwem forma porady.

Przypominamy, iż żadne świadczenie (konsultacje lekarskie, badania laboratoryjne, badania obrazowe), które nie zostało wcześniej zarejestrowane, nie zostanie zrealizowane.

Konieczna jest wcześniejsza rezerwacja terminu świadczenia.

Rejestracja na konsultacje lekarskie i pozostałe świadczenia:

  • telefoniczna: Call Center – tel.: (12) 683 38 44

Dane kontaktowe w celu uzyskania dodatkowych informacji:

PORADNIA LEKARSKA „Centralna”: tel.: rejestracja-cm@ujastek.pl

PORADNIA LEKARSKA „Na Skarpie”: tel.: skarpa@ujastek.pl

PORADNIA LEKARSKA „Złota Jesień”: tel.: zlotajesien@ujastek.pl

PORADNIA LEKARSKA „Kurdwanów”: tel.: kurdwanow@ujastek.pl

Rejestracja na pozostałe świadczenia medyczne:

  • Badania laboratoryjne: Rejestracja Główna: e-mail: rejestracja-cm@ujastek.pl;  tel.: (12) 683 38 44;
  • Badania RTG/ Rezonans Magnetyczny/ USG: e-mail: radiologia@ujastek.pl;  tel.: (12)6833892;
  • Badania Profilaktycznej Medycyny Pracy: e-mail: medycynapracy@ujastek.pl; tel.: (12) 6833838;  533 711 118;
  • Poradnia Pediatryczna: tel.: (12) 293 09 98; 791 152 579;
  • Poradnia Stomatologiczna tel.: (12) 293 09 32;
  • Poradnia Położniczo-Ginekologiczna; Koordynowana Opieka nad Kobietą w Ciąży (KOC): Rejestracja tel.: (12) 68 03 400  (12) 683 38 75/ KTG (12) 293 09 09;
  • Położne Środowiskowe – tel.: 730 222 258;
  • Pielęgniarki Środowiskowe- tel.: 600 242 292.

Zachęcamy do uzyskiwania informacji o sposobie rezerwowania terminów on-line do wybranych świadczeń .

Otrzymacie Państwo sms-owe przypomnienie o nadchodzącej konsultacji w Centrum Medycznym Ujastek.

Zamówienie na leki, które Pacjent POZ zażywa przewlekle, można składać telefonicznie (12 683 38 44), mailowo (rejestracja-cm@ujastek.pl) a także na Indywidualnym Koncie Pacjenta (IKP). Kod wystawionej e-recepty przekazywany będzie sms-em na podany numer telefonu lub drogą mailową/telefoniczną.

Link do formularza: zamówienie i potwierdzenie odbioru recept na leki przyjmowane przewlekle http://ujastek.grupaneomedic.pl/upload/upload/ambu_022_190114.pdf

Przedstawiamy zalecenia dotyczące osobistych przyjęć w Centrum Medycznym Ujastek:

  • prosimy zgłaszać się do placówki do 30 minut przed wyznaczoną godziną wizyty;
  • przed każdą wizytą osobistą konieczne jest potwierdzenie obecności w Rejestracji – prosimy o przygotowanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem (konsultacje niepotwierdzone nie będą mogły być zrealizowane);
  • prosimy o przygotowanie do wizyty lekarskiej: listy pytań do lekarza; listy przyjmowanych leków; wyników badań, które zostały wykonane od ostatniej wizyty (również przeprowadzanych samodzielnie: pomiarów ciśnienia krwi, glukozy); kart informacyjnych z pobytów w szpitalu;
  • u dzieci do lat 6, poza poradami kontrolnymi w trakcie leczenia, ustalonego podczas osobistego badania dziecka, rekomendujmy wyłącznie wizyty osobiste
  • zdecydowanie zaleca się wizytę osobistą, gdy od ostatniej zrealizowanej konsultacji osobistej w Poradni POZ minęło 12 miesięcy lub więcej;
  • podczas kaszlu czy kichania prosimy o zasłanianie ust i nosa zgięciem ramiennym lub jednorazową chusteczką;
  • pacjentów zgłaszających się z infekcją dróg oddechowych prosimy o zasłanianie ust i nosa maseczką ochronną;
  • rekomendujemy dezynfekcję rąk podczas pobytu i przy wyjściu z poradni.
Szukaj

Strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies.

Skip to content