Bezpłatnie w ramach kontraktu z NFZ
Zapoznaj się z zakresem usług świadczonych przez nasze Centrum Medyczne w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Zapoznaj się z zakresem usług świadczonych przez nasze Centrum Medyczne w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Szanowny Pacjencie,
Informujemy uprzejmie, iż w Centrum Medycznym Ujastek realizujemy konsultacje osobiste oraz teleporady. Podczas rejestracji na konsultację ustalona będzie z Państwem forma porady.
Przypominamy, iż żadne świadczenie (konsultacje lekarskie, badania laboratoryjne, badania obrazowe), które nie zostało wcześniej zarejestrowane, nie zostanie zrealizowane.
Konieczna jest wcześniejsza rezerwacja terminu świadczenia.
Rejestracja na konsultacje lekarskie i pozostałe świadczenia:
Dane kontaktowe w celu uzyskania dodatkowych informacji:
PORADNIA LEKARSKA „Centralna”: tel.: rejestracja-cm@ujastek.pl
PORADNIA LEKARSKA „Na Skarpie”: tel.: skarpa@ujastek.pl
PORADNIA LEKARSKA „Złota Jesień”: tel.: zlotajesien@ujastek.pl
PORADNIA LEKARSKA „Kurdwanów”: tel.: kurdwanow@ujastek.pl
Rejestracja na pozostałe świadczenia medyczne:
Zachęcamy do uzyskiwania informacji o sposobie rezerwowania terminów on-line do wybranych świadczeń .
Otrzymacie Państwo sms-owe przypomnienie o nadchodzącej konsultacji w Centrum Medycznym Ujastek.
Zamówienie na leki, które Pacjent POZ zażywa przewlekle, można składać telefonicznie (12 683 38 44), mailowo (rejestracja-cm@ujastek.pl) a także na Indywidualnym Koncie Pacjenta (IKP). Kod wystawionej e-recepty przekazywany będzie sms-em na podany numer telefonu lub drogą mailową/telefoniczną.
Link do formularza: zamówienie i potwierdzenie odbioru recept na leki przyjmowane przewlekle http://ujastek.grupaneomedic.pl/upload/upload/ambu_022_190114.pdf
Przedstawiamy zalecenia dotyczące osobistych przyjęć w Centrum Medycznym Ujastek:
Strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies.